مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-24سياسي

ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینه توسعه زیرساخت های شهر هوشمند همکاری می کنند


در دیدار مدیرعامل ایرانسل با شهردار بندرعباس، دو طرف بر گسترش همکاری ها در زمینه توسعه زیرساخت های شهر هوشمند در این شهر، تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، در جریان سفر خود به استان هرمزگان، با مهندس مهدی نوبانی شهردار و نیز آقایان یعقوب دبیری نژاد، عیسی عباسی، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی و خانم فریده عامری از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تجربه های عملی و توانمندی های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در توسعه زیرساخت های شهر هوشمند در نقاط مختلف ایران، بندرعباس را یکی از شهرهای دارای ظرفیت قابل توجه برای توسعه این زیرساخت ها برشمرد و از آمادگی ایرانسل برای مشارکت در اجرای آن خبر داد.

عباسی آرند همچنین با اشاره به خدمات و راهکارهای ایرانسل برای سازمان ها و شرکت ها، از جمله خدمات مدیریت ناوگان حمل ونقل، خدمات بی سیم واکه، شبکه های امن اختصاصی، خدمات ابری، خدمات مرکز داده و… اعلام آمادگی کرد تا این خدمات، به مجموعه شهرداری و شورای شهر بندرعباس، ارائه شود.

شهردار بندرعباس نیز در این دیدار، با استقبال از موارد مطرح شده، از آمادگی شهرداری برای همکاری حداکثری با ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینه توسعه زیرساخت های شهر هوشمند همکاری می کنند

ایرانسل و شهرداری بندرعباس در زمینه توسعه زیرساخت های شهر هوشمند همکاری می کنند